logo

Wizytówka gotowego obiektu

Nie ma co ukrywać – chociaż bardzo to lubimy, nasza praca niewiele ma wspólnego z obrazkiem filmowca siedzącego w reżyserskim fotelu 😉 Głównie chodzimy po budowach. Grzęźniemy w błocie w poszukiwaniu najlepszego ujęcia, albo wręcz przeciwnie – giniemy w oparach kurzu, przeklinając wszelkie zabezpieczenia BHP i szczerze podziwiając pracowników budowlanych.

Czasami zdarza się też tak, że przychodzimy na gotowe. Tuż przed samym otwarciem. To fajny moment. Obiekt lśni nowością, pracownicy krzątają się sprawdzając czy wszystko jest dopięte na ostatni guzik, czuć atmosferę lekkiej tremy przed debiutem.

Ostatnio mieliśmy okazję zrobić prawdziwy tour po takich świeżo oddanych obiektach. Na wewnętrzne potrzeby klienta wykonaliśmy pięć filmów przedstawiających nowe sklepy Castoramy w Polsce.

Samych filmów pokazać nie możemy, ale zapewniamy, że zostały dobrze przyjęte. A my po raz kolejny przekonaliśmy się, że nic tak dobrze nie robi prezentacji wyników przed przełożonymi, jak dobrej jakości multimedia. Marketingowcy, pamiętajcie o tym kolejny raz przygotowując budżet nowego projektu 😉

Comments are closed.