logo

Jak pogodzić wizje Inwestora i Generalnego Wykonawcy?

film generalnego wykonawcy

Film jako narzędzie marketingowe dla Generalnego Wykonawcy czy dla Inwestora? Filmowa kronika budowy to nie tylko doskonała pamiątka, ale także świetne narzędzie marketingowe. Zazwyczaj jednak inwestor i generalny wykonawca mają inne wizje końcowego filmu. Rozumiemy to doskonale, żadnej ze stron nie narzucamy jedynej słusznej koncepcji i szukamy rozwiązań, które będą satysfakcjonujące dla wszystkich. Nie ma to nic wspólnego z graniem na dwa fronty! To raczej trójstronny model, uwzględniający odmienne potrzeby komunikacyjne, który sprawdził się już wielokrotnie. 

Podobnie było przy budowie centrum handlowo-rozrywkowego Nowa Stacja w Pruszkowie. Dokumentowaliśmy powstanie obiektu od samego początku – oprócz długoterminowych timelapsów, regularnie odwiedzaliśmy teren inwestycji i gromadziliśmy ujęcia dodatkowe. I od pierwszego dnia współpracy jasne dla nas było, że będziemy musieli stworzyć dwa zupełnie inne filmy. 

Tu próbka możliwości naszego autorskiego systemu do zdjęć poklatkowych.  

 

Comments are closed.